اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طوفان، جاده سرخس مشهد را مسدود کرد

فرماندار سرخس از مسدود شدن جاده سرخس مشهد به دلیل شدت طوفان خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر شدت طوفان یک خودرو تیبا از جاده منحرف شده که یک کودک ۵ ساله در این حادثه جان خود را از دست داده است.

طوفان، جاده سرخس مشهد را مسدود کرد

حسن ‌نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس با بیان اینکه به علت شدت زیاد طوفان و وجود گرد و خاک غلیظ در جاده سرخس، این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت: برای اعضای ستاد بحران شهرستان وظایفی مشخص کردیم و در قالب گروه‌های مختلف در جاده مستقر شدند تا در صورتی که مورد اضطراری برای عبور از جاده بود توسط این گروه‌ها از جاده عبور داده شوند.

فرماندار سرخس افزود: ۴ گروه از اداره برق، ۲ گروه از هلال احمر، ۲ گروه از فرمانداری، یک گروه از راهداری و یک گروه از پلیس راه در جاده مستقر شدند.

وی درباره خسارات ناشی از این طوفان گفت: متاسفانه بر اثر شدت طوفان یک خودرو تیبا از جاده منحرف شده که یک کودک ۵ ساله در این حادثه جان خود را از دست داده است.

نوری‌زاده بیان کرد: موارد قطعی برق نیز در تعدادی از روستاها داشتیم که گروه‌های اداره برق جهت رفع مشکل به منطقه اعزام شدند.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول