اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دانشگاه سمنان برای دروس عملی در تابستان برنامه‌ریزی می‌کند

رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به ارائه آموزش‌های مجازی در این دانشگاه گفت: برای دروس عملی و جبران نقایص احتمالی در تابستان امسال برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

دانشگاه سمنان برای دروس عملی در تابستان برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، محمدرضا آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیینی مجازی در دانشگاه سمنان، برگزاری کلاس‌های مجازی در دانشگاه‌های کشور در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: دانشگاه سمنان به‌عنوان دانشگاه بزرگ و مادر استان سمنان توانست در مدت زمان کوتاه با تقویت زیرساخت‌های انجام این کار عملکرد مثبت و بسیار خوبی در زمینه برگزاری کلاس‌های دانشجویان به‌صورت مجازی به دست آورد.

مسعود نصیری، رئیس دانشگاه سمنان هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عصمت اسماعیلی و آزاده‌سادات طاهری از اعضای هیأت علمی تازه درگذشته دانشگاه سمنان، بر تلاش بیش از پیش برای ارتقای روزافزون دانشگاه سمنان و تحقق شعار سال تأکید کرد.

رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به آموزش‌های مجازی دانشگاه افزود: برای دروس عملی و جبران نقایص احتمالی در تابستان امسال برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

نصیری خاطرنشان کرد: اساتید با توجه به شرایط فعلی کشور نسبت به دانشجویان نگاه پدرانه داشته باشند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری‌لقب، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان هم از کارکنان و اعضای هیأت علمی که در پویش کمک مؤمنانه و خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز بیماران کرونایی و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان مشارکت کردند، قدردانی کرد و درباره اهمیت نقش و جایگاه معلم در اسلام مطالبی بیان کرد.

دبیر هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه خوشبختانه در یک سال گذشته هیچ پرونده رکود علمی در دانشگاه سمنان نداشتیم، افزود: در این مدت، 55 پرونده تبدیل وضعیت صورت گرفته و 59 پرونده تبدیل وضعیت هم‌اینک در حال اجراست و 17 عضو هیأت علمی جدید نیز در این مدت جذب شده‌اند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه سمنان هم وضع رویدادهای آموزشی دانشگاه تا پایان نیمسال جاری را تشریح کرد.
قدردانی از علی خیرالدین به‌عنوان نخستین استاد ممتاز دانشگاه و استان سمنان و نیز سخنرانی وی از دیگر بخش‌های این آیین بود.

همچنین در این آیین از اساتیدی که در یک سال گذشته به مراتب علمی بالاتر ارتقا یافتند، به‌صورت مجازی قدردانی شد.

در این آیین از فرامرز هرمزی، داوود فیض، سامان بابایی‌کفاکی و ناهید اشرفی که به مرتبه استادی ارتقا یافتند، قدردانی شد.

ابراهیم نجفی‌کانی، محمدایمان خداکرمی، محمدحسین احسانی، احمد قاسمی‌قلعه‌بهمن، حمید استاجی، محسن شفیعی‌نیک‌آبادی، علی‌اصغر ذوالفقاری و رضا کی‌پور هم ارتقایافتگان به مرتبه دانشیاری در یک سال گذشته بودند که در این آیین تجلیل شدند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول