اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری نخستین وبینار کشوری کارآفرینی و ارتباط با صنعت

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزاری نخستین وبینار کشوری با موضوع کارآفرینی و ارتباط با صنعت به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

برگزاری نخستین وبینار کشوری کارآفرینی و ارتباط با صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با اشاره به سالی که با تصمیم و درایت مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» مزین شده است، بر عملی شدن رهنمودهای معظم‌له تأکید کرد.

وی به موضوع برگزاری وبینار کشوری به میزبانی این دانشگاه برای اولین بار و با موضوع کارآفرینی و ارتباط با صنعت در همین راستا و با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی و تعدادی از صنعت گران استان و رؤسای کارخانه‌ها خبر داد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به فعالیت 38 رشته کاردانی و 20 رشته کارشناسی در این دانشگاه گفت: از ترم تحصیلی جدید، 10 رشته به رشته‌های کاردانی و کارشناسی افزوده شده که این رشته‌ها منطبق بر نیاز صنعت و بازار کار است.

نقدی با اشاره به اشتغال 60 درصدی دانشجویان این دانشگاه در کشور خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد دروس در این دانشگاه به‌صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به آمار بالای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، شاهد افزایش آمار پذیرش هستیم.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی و تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

نقدی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی ماهر و آماده کار در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: خوداشتغالی، کارآفرینی و کمک به بهره‌وری نیروی کار، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول