اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در سمنان ایجاد می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت برای سامان‌بخشی سهام عدالت در استان سمنان به‌زودی ایجاد خواهد شد.

شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در سمنان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر خلیلی‌خواه بعدازظهر امروز در جلسه سامان‌بخشی مدیریت سهام عدالت برای انتخاب‌کنندگان روش غیرمستقیم و تشکیل شرکت استانی سهام عدالت که به ریاست استاندار سمنان برگزار  شد، اظهار کرد: این جلسه در خصوص نحوه ساماندهی سهام عدالت برای آن دسته افرادی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده‌اند، تشکیل شده است.

وی افزود: از ۳۹۰ هزار نفری که سهام‌دار سهام عدالت در استان سمنان هستند، ۷۲ هزار نفر روش مستقیم و حدود ۲۲۰ هزار نفر نیز روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: برای سامان‌بخشی سهام عدالت در استان به‌زودی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت ایجاد خواهد شد که ساز و کار آن با شرکت سهام عدالت گذشته قدری متفاوت است و پرتفوی آن توسط سهام‌داران تأمین می‌شود.

خلیلی‌خواه ادامه داد: در ابتدای تیرماه میزان ارزش سهام عدالت برای ۲۲۰ هزار نفر که سهام‌داری غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، رقمی بالغ‌بر دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: این رقم در مقایسه با بودجه استان سمنان رقم بسیار اثرگذار و قابل‌توجهی است که هم مردم را به سمت ورود به بازار سرمایه تشویق می‌کند و از سوی دیگر با توجه به مجوزها می‌تواند در سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ و اثربخش استان مورداستفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول