اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث جاده کمربندی سرخه- فیروزکوه

فرماندار شهرستان سرخه از احداث جاده کمربندی مسیر سرخه به فیروزکوه خبر داد و گفت:‌طرح‌های خوبی امسال در سرخه در حوزه راه پیگیری می‌شود.

احداث جاده کمربندی سرخه- فیروزکوه

علی‌محمد مؤیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: یکی از پروژه‌های کلنگ‌زنی‌شده در هفته دولت، احداث آموزشگاه ۶ کلاسه شهید حسن حسنان بود.

او گفت: اعتبار تخصیصی این طرح در سال جاری، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای سال آتی نیز حدود سه میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان سرخه بیان کرد: کمربندی جنوبی شهرستان سرخه که در روزهای اخیر حفاری‌های آن از بلوار امام رضا (ع) در کنار  CNG آغاز شده است، در سال جاری تا حدود ۱.۵ کیلومتر ادامه خواهد داشت و اعتبار آن در حال حاضر، بالغ بر دو میلیارد تومان است.

مؤیدی‌زاده بیان کرد: در تلاش هستیم تا در خصوص اتصالات آن نیز اعتباراتی دریافت کنیم تا این کار به انجام برسد.

او علت تأکید بر پیشرفت کمربند جنوبی را استقرار ادارات دولتی در شهرستان سرخه دانست و در خصوص دریافت اعتبارات آن گفت: در این زمینه با اداره کل مربوطه گفت‌وگو و رایزنی‌هایی صورت پذیرفته است که با استقرار ادارات دولتی در این مرکز، شاهد ساماندهی بسیار خوبی در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان سرخه اضافه کرد: اقدام دیگر در حوزه راه‌سازی، احداث باند دوم محور سرخه بوده که در کیلومتر دوم و سوم در قسمت شرقی آن خاک‌برداری‌ها انجام ‌شده و جاده در حال تعویض است.

مؤیدی‌زاده بیان کرد: اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان در سال جاری و در سال آتی، ۱۱ میلیارد تومان برای این طرح پیش‌بینی شده است.

او گفت: با انجام این اقدام، از زیر پل سرخه تا فیروزکوه، جاده دوبانده خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول