اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد پارک علم و فناوری با موضوع پسته در دانشگاه دامغان

رئیس دانشگاه دامغان گفت: ایجاد پارک علم و فناوری با موضوع پسته در دانشگاه دامغان دنبال می‌شود.

ایجاد پارک علم و فناوری با موضوع پسته در دانشگاه دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عبدالعلی بصیری عصر امروز در جلسه شورای دانشگاه دامغان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در سالن جلسات این دانشگاه اظهار کرد: ایجاد پارک علم و فناوری با موضوع پسته در دانشگاه دامغان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم اعتماد مدیران استان سمنان به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها بیش از پیش افزایش یابد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاه‌ها برای رفع مسائل و مشکلات جامعه مغفول مانده است که باید موردتوجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه دامغان با بیان اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه آمادگی همکاری بیشتر با کارگروه پژوهش و فناوری استان سمنان را دارند، تصریح کرد: در شرایط مقابله با کرونا سربازان خط مقدم جبهه سلامت دانشگاهیان و اهالی علم و دانش هستند.

فرماندار دامغان نیز در این جلسه اظهار کرد: امید است دانشگاه دامغان به‌صورت جهشی بتواند در تبیین آرمان‌های انقلاب و در تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب به دانشجویان به‌عنوان یک منشور و هدایتگر انقلاب در ۴۰ ساله دوم تلاش کند.

مهدی بندرآبادی با بیان اینکه بر مبنای رویکرد مطالبه‌گری هوشمند باید ببینیم چه می‌خواهیم و راه‌های دستیابی و دلایل منطقی برای طرح چیست، ادامه داد: به تمام آنچه به‌عنوان درخواست از سوی آحاد مردم، نخبگان و دانشگاهیان ارائه می‌شود به دیده احترام نگریسته و قطعاً این موارد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه‌ها، طرح‌های توجیهی خود را جهت بررسی کارشناسی و طرح در کارگروه پژوهش و فناوری استان ارائه کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول