اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هیچ پروژه‌ای در دانشگاه سمنان تعطیل نشده است

رئیس دانشگاه سمنان گفت: فعالیت‌های عمرانی دانشگاه سمنان علی‌رغم شرایط نامساعد مالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنان ادامه دارد و هیچ پروژه‌ای تعطیل نشده است.

هیچ پروژه‌ای در دانشگاه سمنان تعطیل نشده است

مسعود نصیری‌زرندی، رئیس دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به آغاز ترم جدید تحصیلی در این دانشگاه با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا اظهار کرد: تمهیدات لازم به‌منظور برگزاری کلاس‌ها در دانشگاه اندیشیده شده است؛ شورای ثبت‌نام کار خود را آغاز کرده و کلاس‌ها به‌صورت ترکیبی مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

او افزود: اساس برگزاری کلاس‌ها به شکل مجازی است؛ اما برای دانشجویانی که پروژه در دست اجرا دارند و لازم است به‌ویژه در مقطع دکتری در دانشگاه حاضر شوند، اقدام‌های لازم انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به کمک به مردم در روزهای شیوع ویروس کرونا به همت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: در خرید بخشی از تجهیزات موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز کمک خوبی از سوی دانشگاهیان دانشگاه سمنان انجام شد.

نصیری‌زرندی با بیان اینکه رسیدن به هدف دانشگاه کارآفرین و تأثیرگذار یکی از برنامه‌های مهمی است که در دانشگاه سمنان پیگیری می‌شود، افزود: ارتباط با جامعه اهمیت زیادی دارد و به همین منظور، برنامه‌هایی در این بخش تدارک دیده شده است.

او گفت: ایجاد معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع اقتصادی در دانشگاه سمنان از اقدامات انجام‌شده در ماه‌های اخیر است.

رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به افزایش رشته‌های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سمنان اضافه کرد: انجمن‌های علمی و نشریات دانشگاه سمنان نیز در سال‌های اخیر توفیقات خوبی را به دست آورده‌اند و تلاش می‌شود این رویه دائماً تقویت شود.

نصیری‌زرندی اضافه کرد: فعالیت‌های عمرانی دانشگاه سمنان علی‌رغم شرایط نامساعد مالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنان ادامه دارد و هیچ پروژه‌ای تعطیل نشده است.

او افزود: تعدادی از پروژه‌های عمرانی دانشگاه سمنان تا دهه فجر امسال افتتاح می‌شود و همچنین برگزاری یک سمپوزیوم بین‌المللی به‌صورت مجازی در دست اقدام است.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول