اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲ شهید گمنام در دانشگاه سمنان خاک‌سپاری می‌شوند

رئیس دانشگاه سمنان گفت: دو شهید گمنام هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) در این دانشگاه خاک‌سپاری می‌شوند.

۲ شهید گمنام در دانشگاه سمنان خاک‌سپاری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مسعود نصیری‌زرندی در جلسه‌ای که به‌منظور برنامه‌ریزی برای بزرگداشت مراسم تشییع و خاک‌سپاری دو شهید گمنام در دانشگاه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سیزدهم و چهاردهم دی‌ماه برای دانشگاه سمنان روز مهمی است؛ چراکه این دانشگاه، میزبان دو آلاله گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: میزبانی از شهدا برای دانشگاه سمنان افتخاری بس بزرگ است و دو شهید گمنام در دانشکده‌های روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه آرام می‌گیرند.

رئیس دانشگاه سمنان گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده و البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مراسم تشییع و تدفین این شهدا باشکوه هر چه تمام، آن‌گونه که در شأن شهدا است، برگزار شود.

نصیری‌زرندی خاطرنشان کرد: با تشییع و تدفین این دو شهید والامقام که یادگاران هشت سال دفاع جانانه برابر دشمن هستند؛ تعداد شهدای آرمیده در دانشگاه سمنان به سه شهید گمنام می‌رسد.

حجت‌الاسلام حسین ذوالفقاری‌لقب، مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان نیز در این جلسه گفت: حضور شهدا در دانشگاه سمنان مایه برکت و معنویت است و حضور آنان در فضای علمی باعث ثبات قدم دانشجویان و آرامش بیش‌ازپیش می‌شود.

بهروز گل‌محمدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه سمنان هم خواستار حضور دو شهید گمنام در دانشگاه پیش از برگزاری مراسم خاک‌سپاری برای برگزاری مراسم از سوی بسیج دانشجویی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی شد.

به گزارش فارس؛ شهدای تازه تفحص شده،  ۲۰ و ۲۱ ساله هستند که در عملیات والفجر ۴ در منطقه پنجوین عراق و نیز عملیات والفجر یک در منطقه فکه، آسمانی شدند.

با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل‌های  بهداشتی و طبق تصمیمات صورت گرفته مراسم استقبال، وداع و تشییع به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول