اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجمع تشکل‌های مردم‌نهاد شهرستانی در سمنان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: مجمع تشکل‌های مردم‌نهاد شهرستانی در استان سمنان در حال راه‌اندازی است.

مجمع تشکل‌های مردم‌نهاد شهرستانی در سمنان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر بینایی عصر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی بررسی توسعه مشارکت‌های اجتماعی و مردمی برای مقابله با بیماری و بهبود آثار اجتماعی و اقتصادی ناشی از کرونا در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از بهمن‌ماه سال گذشته و قبل از همه‌گیری ویروس، بحث مقابله با بیماری کرونا در نخستین کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان مطرح و اقدامات مطلوب پیشگیرانه در این حوزه صورت گرفت.

وی افزود: در بحث مشارکت‌های اجتماعی بر اساس ابلاغ وزارت کشور از اسفندماه و با مدیریت ائمه جمعه و فرمانداران، ستادهای استانی مشارکت‌های مردمی شکل خاص و خوب خود را پیدا کرد و اقدامات بسیار مطلوبی در این حوزه انجام شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان بیان کرد: در استان سمنان، مدیریت اجتماعی در پنج سال گذشته به‌صورت محله محور با مشارکت نهادهای اجتماعی در هر محله انجام و اقدامات خوبی تاکنون به انجام رسیده است که در مدیریت کرونا نیز از آن بهره‌گیری شد.

بینایی گفت: از معاونت مشارکت‌های سازمان اجتماعی درخواست داریم که صورت‌جلسات قرارگاه ملی را برای استان‌ها ارسال تا در جریان مصوبات قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح‌ها و اقدامات مختلفی در استان‌ها در حوزه مدیریت کرونا در حال اجراست، پیشنهاد داریم برای اجرای بهتر دستورالعمل ابلاغی، هماهنگی لازم در تهران با متولیان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیادهای خیریه و ... صورت پذیرد تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر این طرح در استان‌ها و کشور باشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: مجمع تشکل‌های مردم‌نهاد شهرستانی در حال راه‌اندازی است و مقرر است امور اجتماعی با محوریت تشکل‌ها صورت پذیرد که تجلیل از پرستاران به‌صورت منسجم و استانی را می‌توان به‌عنوان نخستین اقدام موفق در این زمینه نام برد.

بینایی اظهار کرد: با راهبری شایسته ستاد استانی، اقدامات بجای دانشگاه‌های علوم پزشکی، اجرای طرح شهید سلیمانی و مشارکت آحاد جامعه ازجمله تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه مدیریت کرونا استان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول