اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان؛ میزبان کنگره‌های ملی و بین‌المللی زیست‌شناسی

بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران، از ۲۸ بهمن تا اول اسفند ۹۹ به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

سمنان؛ میزبان کنگره‌های ملی و بین‌المللی زیست‌شناسی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران با حضور میهمانانی از داخل و خارج از کشور به‌صورت حضوری و مجازی و در راستای نیل به اهداف سند ششم توسعه علمی کشور و نقشه جامع علمی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین پژوهشگران و دانشمندان علوم زیستی در سطح ملی و بین‌المللی و با شعار «زیست‌شناسی یکپارچه: همگرایی برای توسعه پایدار» برگزار می‌شود.

حدود ۸۰۰ مقاله از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است. از این تعداد، ۷۰۰ مقاله پذیرش شده که حدود ۲۰۰ مقاله به‌صورت سخنرانی و حدود ۵۰۰ مقاله هم به‌صورت پوستر در مدت برگزاری این کنگره بین‌المللی ارائه خواهد شد.

بیست‌ویکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران شامل چهار کنفرانس خواهد بود.

زیست‌شناسی گیاهی، زیست‌شناسی جانوری، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و زیست‌شناسی محیطی و حفاظت، محورهای این کنفرانس‌هاست.

این کنگره با حضور اساتید و پژوهشگران شناخته‌شده داخلی و بین‌المللی در حوزه زیست‌شناسی از کشورهای ایران، انگلیس، کانادا، ارمنستان، هند، پاکستان، بولیوی، اسپانیا و ... به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

این کنگره بستری ارزشمند را فراهم خواهد ساخت تا ضمن ارائه تازه‌ترین یافته‌های علمی، پژوهشی و فناورانه در زمینه‌های متنوع علوم زیستی، سلسله نشست‌های هم‌افزایی و هم‌اندیشی بین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان علوم زیستی برگزار شود.

افتتاحیه بیست و یکمین کنگره ملی و نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران صبح روز ۲۸ بهمن با حضور محمد نبیونی رئیس هیأت مدیره انجمن زیست‌شناسی ایران و محسن شریفی نایب رئیس این انجمن در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول