اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انسداد برخی راه‌های روستایی در میامی/ آماده‌باش دستگاه‌های امدادی استان سمنان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از انسداد برخی راه‌های روستایی در شهرستان میامی گفت: با تشدید بارندگی‌ها، دستگاه‌های امدادی این استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

انسداد برخی راه‌های روستایی در میامی/ آماده‌باش دستگاه‌های امدادی استان سمنان

ایرج رئیسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بارش‌های خوبی را امروز در استان سمنان شاهد بودیم که در برخی نقاط همچنان ادامه دارد و حجم سیلاب در شهرستان میامی به تنهایی به ۷۰ تا ۸۰ مترمکعب رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بیان کرد: سیلاب در شهرستان میامی به برخی تأسیسات زیربنایی، زمین‌های کشاورزی، باغ‌ها و شماری ازواحدهای روستایی مردم خسارت زد و به دنبال آن، شاهد انسداد برخی راه‌های روستایی در این شهرستان بودیم.

او گفت:‌ با کاهش شدت بارندگی‌ها و امکان برقراری تردد و اجرای عملیات، ماشین‌آلات سنگین به راه‌های روستایی فرستاده می‌شود تا جاده‌ها دوباره به روی مردم باز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اضافه کرد: در شهرستان شاهرود هم شاهد بیشترین بارش در روستای تاش بودیم و مسیر دسترسی به این روستا نیز به مدت دو ساعت مسدود و با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

رئیسیان گفت: در جاده‌های شاهرود- میامی و شاهرود- گرگان آب‌گرفتگی محور مواصلاتی رخ داد که با تلاش عوامل راهداری رفع شد.

او ادامه داد: هم‌اکنون در مناطق غربی و مرکزی استان باران می‌بارد و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها و کاهش دما از مردم می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش فارس؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان هم می‌گوید: روستاهای کلاته‌اسد، قدس، ارمیان، جودانه و محمدآباد مربوط به شهرستان میامی قطعی برق ناشی از وقوع سیل داشتند که موجب شکستگی چند اصله پایه برق و خسارت به شبکه توزیع برق شده بود و با مانور شبکه، از قسمتی دیگر برق‌دار شدند و اشتراک بی‌برق نداریم.

فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت سه‌شنبه به‌ویژه در نواحی شمالی و مرکزی و نیمه شرقی ادامه خواهد داشت و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول