اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کاهش روند شیوع کرونا در استان سمنان/ عادی‌انگاری ممنوع

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه روند شیوع کرونا در استان بعد از هفته‌های متوالی که افزایشی بود، اکنون متوقف و مقداری کاهشی شده است، گفت: کاهش شیوع به معنی عادی‌انگاری نیست.

کاهش روند شیوع کرونا در استان سمنان/ عادی‌انگاری ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته پدافند زیستی ستاد استانی مدیریت مقابله با کروناویروس در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: روند شیوع کروناویروس در استان سمنان بعد از هفته‌های متوالی که افزایشی بود، اکنون متوقف و مقداری کاهشی شده است.

وی افزود: کاهش شیوع کروناویروس مردم در استان سمنان به معنی عادی‌انگاری نیست و باید بازرسی و نظارت‌ها برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باقدرت در جامعه ادامه یابد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی نظارت‌ها را تقویت کنند و ادامه مسیر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باقدرت ادامه یابد.

کارخایی بیان کرد: جلوگیری و ارائه ندادن خدمات به افراد مبتلا به کروناویروس در ادارات و دیگر نهادهای خدمات‌رسان باقدرت ادامه یابد و افراد مبتلا به کرونا حداقل دو هفته دوران نقاهت خود را در قرنطینه سپری کنند.

وی با بیان اینکه  حضور و جابه‌جایی افراد مبتلا به کرونا در مراکز پرتردد یکی از عوامل اصلی و افزایش شیوع این بیماری است، اضافه کرد: طرح کنترل هوشمند افراد مبتلا به کرونا با جدیت در دست اجرا است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: بر اساس آمار ستاد ملی مدیریت مقابله با کروناویروس، بیماران زیادی نقض قرنطینه می‌کنند و باعث افزایش شیوع کروناویروس در جامعه شدند و سامانه ماسک در ارائه ندادن خدمات به افراد مبتلا به کرونا تأثیرگذار است.

کارخایی خاطرنشان کرد: افراد مبتلا به کرونا در روند شیوع کروناویروس در جامعه مسؤول هستند و نباید تا پایان دوران نقاهت در اماکن عمومی حضور یابند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول