اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دلجویی استاندار سمنان از خانواده جان‌باختگان معدن طزره

استاندار سمنان از خانواده جان‌باختگان معدن طزره دامغان دلجویی و برای بازماندگان این حادثه جانکاه صبر و شکیبایی مسألت کرد.

دلجویی استاندار سمنان از خانواده جان‌باختگان معدن طزره

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر ظهر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی ستاد مقابله باکروناویروس در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: در هفته گذشته، متأسفانه شاهد محبوس شدن دو نفر از معدنکاران زغال‌سنگ در معدن طزره دامغان بودیم و با تلاش‌های ۱۵۰ کارشناس و مسؤول و بعد از چند روز کار امدادرسانی و تفحص، پیکر این عزیزان پیدا شد و بسیار از این حادثه دل‌خراش متأثر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم به خانواده‌های این عزیزان تسلیت گفته و برای بازماندگانشان آرزوی صبر و شکیبایی داشته باشم.

استاندار سمنان ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نظارت‌های خود را در ارتباط با نحوه فعالیت بخش خصوصی افزایش دهد و رصد از فعالیت بنگاه‌های اقتصادی که به بخش خصوصی واگذار می‌شود، افزایش یابد.

قدردانی از همراهی مردم استان سمنان

استاندار سمنان از همراهی مردم استان سمنان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور ویژه قدردانی کرد.

آشناگر افزود: در نشست ملی ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس گزارشخوبیاز وضعیت شیوع کرونا ارائه‌شده و این بیماری در بیشتر نقاط کشور در حال کنترل شدن است.

وی خاطرنشان کرد: روند نزولی شدن شیوع کرونا ویروس از هفته گذشته در استان سمنان آغاز شد و سمنان از استان‌هایی بود که به‌خوبی اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا ویروس را کنترل کرد.

استاندار سمنان ادامه داد: ازکادردرمان، پرستاران و دانشگاه‌های علوم پزشکی که در بحث مدیریت و مقابله با اوج‌گیری مجدد کرونا ویروس در استان سمنان سنگ تمام گذاشتند، نهایت قدردانی را دارم.

آشناگر تصریح کرد: از بازاریان و اصناف استان سمنان که در بحث مدیریت و مقابله و قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس نهایت همکاری را داشتند، تشکر می‌کنم.

استاندار سمنان اضافه کرد: تشکر اصلی خود را به مردم استان سمنان می‌گوییم که گزارش‌ها نشان می‌دهد که مردم این دیار در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزو استان‌های برتر کشور هستند.

وی تصریح کرد: در شب‌های قدر مردم استان سمنان در رعایت دستورالعمل بهداشتی بسیار خوب عمل کردند و آیین ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال

آشناگر افزود: روند واکسیناسیون گروه‌های هدف در نظر گرفته شده در استان سمنان به‌خوبی در حال انجام است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به‌زودی واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و اعضای ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس برای مدیریت و مقابله با شیوع مجدد کرونا آماده‌باش باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه از روز سه‌شنبه هفته جاری ترددها در سراسر کشور با ممنوعیت‌هایی مواجه خواهد بود، گفت:نیروی انتظامیدر ارتباط با کنترل ورودی شهرهای استان برای جلوگیری از هرگونه تردد غیرضروری، نظارت‌ها را تشدید کنند.

آشناگر خاطرنشان کرد: از تلاش‌های نیروی انتظامی استان سمنان که از ماه‌های گذشته برای مدیریت و مقابله با کرونا ویروس در تلاش هستند، نهایت قدردانی را دارم.

استاندار سمنان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بازرسی از سوپرمارکت‌ها و خواربارفروشی در محله‌ها و نانوایی‌ها را با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشدید کند.

آشناگر اضافه کرد: آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم تحصیلی وکنکوردانش‌آموزان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد و نظارت‌ها در ارتباط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس با جدیت از سوی آموزش و پرورش دنبال شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول