اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آموزش ترم جدید دانشگاه سمنان مجازی است

رئیس دانشگاه سمنان گفت: آغاز نیمسال نخست سال تحصیلی جدید در این دانشگاه در همه مقاطع به صورت مجازی است.

آموزش ترم جدید دانشگاه سمنان مجازی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مسعود نصیری‌زرندی اظهار کرد: پس از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا برای ادامه روند آموزش مجازی یا حضوری شدن برخی از مقاطع تحصیلی دانشگاه سمنان تصمیم‌گیری می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر آغاز کلاس‌های درس دانشجویان در ترم پیش‌رو به صورت مجازی است و برگزاری حضوری کلاس‌ها منوط به تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا است.

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه واکسیناسیون دانشجویان آغاز شده است، افزود: امیدواریم با همکاری مسؤولان مربوطه واکسیناسیون همه دانشجویان به سرعت انجام شود؛ چرا که برگزاری حضوری کلاس‌های درس دانشگاه‌ها بستگی به انجام واکسیناسیون کامل دانشجویان و مساعد بودن شرایط کرونایی دارد.

نصیری‌زرندی درباره برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشجویان نیز گفت: در صورت انجام واکسیناسیون و مساعد بودن شرایط کرونایی، امتحانات پایان ترم دانشجویان یا حداقل دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه سمنان در حال انجام است و تقریبا بیشتر همکاران دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه سمنان از همه افرادی که با دانشگاه سمنان مرتبط هستند دعوت کرد در نخستین فرصت ممکن واکسن کرونا را تزریق کنند؛ چراکه در آینده نزدیک به منظور حفظ سلامت کارکنان و دانشجویان دانشگاه با اجرای طرح هوشمند، محدودیت‌هایی برای افراد فاقد واکسیناسیون ایجاد می‌شود.

به گزارش فارس؛ مقرر شد مطابق نامه‌های ارسالی به دانشگاه سمنان حضور کارمندان بیشتر شود و در صورت انجام واکسیناسیون و قرمز نبودن شهر سمنان در وضع رنگ‌بندی کرونایی، کلاس دروس عملی دانشجویان در فصل پاییز به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول