اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استخراج بیت‌کوین در یک کارخانه متروکه!

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱۲ ماینر فعال به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در یک واحد صنعتی متروکه در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

استخراج بیت‌کوین در یک کارخانه متروکه!

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی تلاش مضاعف و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان مهدی‌شهر، مشخص شد فرد متخلفی با تهیه دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، به بهره‌برداری غیرمجاز از این دستگاه‌ها اقدام می‌کند.

او با اشاره به اقدام سریع و هماهنگ پلیس در این خصوص گفت: بلافاصله محل دقیق این عمل غیرقانونی که یک واحد تولیدی متروکه در شهرک صنعتی این شهرستان بود، شناسایی شد.

حسنی از تشکیل تیم مشترک پلیس و اداره برق شهرستان مهدی‌شهر خبر داد و گفت: پلیس در بازدید از این واحد صنعتی متروکه، ۱۱۲ دستگاه ماینر فعال کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی ماینرهای کشف‌شده را برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های غیرمجاز با هماهنگی‌های صورت‌گرفته جمع‌آوری و پرونده تکمیلی به مرجع ذیصلاح ارسال شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول