اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واحدهای تولیدی راکد استان سمنان؛ در مسیر احیا

استاندار سمنان گفت: راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد فعلی در تملک بانک‌ها و تقویت تولید، دو مؤلفه اصلی و تأثیرگذار رشد اقتصادی استان است که پیگیری می‌شود.

واحدهای تولیدی راکد استان سمنان؛ در مسیر احیا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه هم‌اندیشی احیای واحدهای راکد استان سمنان اظهار کرد: نیاز است تا در جلسات هم‌اندیشی احیای واحدهای راکد، به‌منظور رفع موانع و دستیابی به نتیجه مطلوب، از ظرفیت نخبگان اهل فن در سه محور صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی استفاده شود.

وی افزود: ما تلاش خود را بر حفظ وضعیت مطلوب در حوزه فعالیت واحدهای تولیدی به کار گرفتیم تا واحدهای فعال در حوزه تولید تقویت شوند و تعداد واحدهای راکد افزایش نیافته و در راستای راه‌اندازی مجدد این واحدها گام برداریم.

استاندار سمنان گفت: افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی فعال فعلی استان از دیگر سیاست‌ها و برنامه‌های ما در حوزه تولید است که به‌صورت جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

هاشمی با بیان اینکه می‌توان با اقدامات مطلوب مشکلات را برطرف کرد، بیان کرد: معیشت، اقتصاد و کسب‌وکار، سه مؤلفه اولویت‌دار و اصلی ما در اجرای برنامه‌ها و اقدامات است که به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه باید از عواملی که به بهانه‌ای برای عدم تلاش برای رفع مشکلات شده، اجتناب کرد، گفت: بانک‌های عامل استان نیاز است تا نسبت به اجرایی ساختن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اهتمام ورزیده و در راستای رفع موانع تولید و ارتقای شاخص اشتغال استان گام بردارند و در صورت عدم توجه به این مهم، برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول