اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هر بخشداری سمنان تا پایان سال موظف به ایجاد ۱۰ واحد بوم‌گردی شد

استاندار سمنان با بیان اینکه بالاترین فرصت برای اشتغال، توجه به گردشگری است، گفت: هر بخشداری استان تا پایان سال موظف است، حداقل ۱۰ واحد بوم‌گردی جدید ایجاد کند.

هر بخشداری سمنان تا پایان سال موظف به ایجاد ۱۰ واحد بوم‌گردی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در بازدید از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در جمع مدیرکل و شورای معاونان این مجموعه با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده اظهار کرد: هدف از حضور من قدردانی از تلاش صادقانه همکاران در این اداره کل و آشنایی بیشتر با کارکنان این مجموعه است.

وی ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با کارگران به‌عنوان قشری بسیار پرتلاش و زحمتکش در ارتباط است که جا دارد از زحمات همه آنها صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.‌

استاندار سمنان عنوان کرد: با توجه به گذشت ۲۰ ماه از فراگیری ویروس کرونا، یکی از سازمان‌ها و ارگان‌های اجرایی که با بیشترین مراجعات مردمی در زمینه بیمه بیکاری و .... مواجه بوده، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

هاشمی با تأکید بر اینکه امروز هیچ موضوعی مهم‌تر از اقتصاد نیست، افزود: امیدواریم با کار جهادی بتوان از جنگ اقتصادی دشمنان با موفقیت عبور کرد.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم در وضع موجود، حفظ کارگران و شاغلان به‌مراتب مهم‌تر از جذب بیکاران است، بر لزوم توجه به صنعت گردشگری به‌عنوان دومین صنعت درآمدزای زودبازده بعد از خودروسازی تأکید کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه بالاترین فرصت برای اشتغال، توجه به گردشگری است، تصریح کرد: هر بخشداری استان تا پایان سال موظف است، حداقل ۱۰ واحد بوم‌گردی جدید ایجاد کند.

هاشمی گفت: ما مکلف به حمایت از سرمایه‌گذار و رفع موانع با توجه به شعار سال هستیم؛ اما اولویت ما جذب نیروی کار استان سمنان است.

وی اضافه کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال از مؤلفه‌هایی است که اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید طی یک برنامه زمان‌بندی در دستور کار قرار دهد.

رئیس شورای اشتغال استان سمنان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان از میانگین کشوری پایین‌تر است، تأکید کرد: باید به جایی برسیم که به معنای واقعی بیکار در استان نداشته باشیم.

هاشمی بر لزوم تغییر دیدگاه به اشتغال‌زایی تأکید کرد و افزود: دیدگاه اشتغال صرفاً در دستگاه‌های دولتی باید اصلاح شود.

وی کاهش بیمه بیکاری، کاهش درصد بیکاران و افزایش اشتغال و حفظ وضع موجود و مشارکت مؤثر در طرح جهش مسکن را به‌عنوان سه انتظار خود از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.

استاندار سمنان بیان کرد: بی‌تردید حضور میدانی مدیران و بودن در کنار مردم، موجب دلگرمی و نشاط عمومی است.

هاشمی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا استان سمنان در همه شاخص‌ها، به‌عنوان استان نخست کشور معرفی شود، گفت: امروز بالاترین آفت برای یک مدیر آن است که خود را درگیر حاشیه‌سازی‌ها کند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ حرمت و اعتماد مردم وظیفه همه مدیران و کارکنان دولت است که باید موردتوجه بیشتر قرار گیرد.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول