اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فرآوری مواد معدنی؛ نیازمند به‌روزآوری تجهیزات/ لزوم تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در سمنان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با بیان اینکه فرآوری مواد معدنی نیازمند به‌روزآوری ماشین‌آلات و تجهیزات است، گفت: تأمین امنیت سرمایه‌گذاری یک الزام است.

فرآوری مواد معدنی؛ نیازمند به‌روزآوری تجهیزات/ لزوم تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در نشستی مشترک با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان اظهار کرد: رشد اقتصادی نیازمند تأمین مواد اولیه و مراوده جهانی است.

وی با بیان اینکه در بخش معدن چه ساختارهایی را ایجاد کردیم؟، ادامه داد: فرآوری مواد معدنی نیازمند به‌روزآوری ماشین‌آلات و سیستم‌های نوین است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان خاطرنشان کرد: توسعه کالاهای عمومی همانند آب، برق، گاز باید توسط دولت تأمین شود و از آن مهم‌تر تأمین امنیت سرمایه‌گذار یک الزام است که باید انجام شود.

نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز در این نشست گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و شاخص‌های کلان با کمک بخش خصوصی تلاش خواهیم کرد که در این استان رشد اقتصادی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مسیر مورد نظر از دو راهبرد سرمایه‌گذاری ۶۵ درصدی و افزایش بهره‌وری طی خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول