اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ثبت‌نام واحدهای معدنی در سامانه جامع تجارت/ مواد معدنی شناسه‌دار می‌شوند

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان سمنان از ثبت‌نام واحدهای معدنی و زنجیره‌های وابسته تولید و توزیع در سامانه جامع تجارت خبر داد و گفت: مواد معدنی شناسه‌دار می‌شوند.

ثبت‌نام واحدهای معدنی در سامانه جامع تجارت/ مواد معدنی شناسه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اکبر علیخانی، سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کلیه واحدهای معدنی به‌منظور ثبت اطلاعات زنجیره ارزش مواد معدنی باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام و شناسه کالا دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت صمت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی ازجمله تسهیلات ترجیحی موضوع تبصره ۱۸، تخصیص سهمیه سوخت، صدور و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری معادن و صنایع معدنی، واحدهای معدنی و زنجیره‌های مربوط به تولید و توزیع باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام و کد نقش دریافت و تمامی تولیدات خود را در این سامانه اظهار کنند.

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: معادن ذغالسنگ، مس، آهن، منگنز، طلا، سرب و روی با مراجعه به سامانه جامع تجارت به نشانی https://www.ntsw.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام و ثبت گزارشات مربوط به تولید و فروش و ... اقدام کنند؛ در غیر این صورت روند تائید سوخت، مواد ناریه، صدور و تمدید پروانه و سایر خدمات مرتبط با آن معدن قابل انجام نخواهد بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول