اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت از واحدهای فرآوری معادن در سمنان/ معادن راکد ساماندهی می‌شوند

مدیرکل صمت استان سمنان از حمایت واحدهای فرآوری معادن استان در راستای ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی خبر داد و گفت: ساماندهی معادن راکد و شفافیت در زمینه واگذاری آنها از اقدامات بزرگ دولت است.

حمایت از واحدهای فرآوری معادن در سمنان/ معادن راکد ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: ما از بهره‌بردارانی که قصد دارند در کنار معادن خود واحد فرآوری ایجاد و اشتغال و ارزش‌افزوده ایجاد کنند، حمایت می‌کنیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضع صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: معادن سرمایه این استان هستند و مزیت نسبی استان معادن آن است که می‌توانند توسعه پایدار ایجاد کنند و محور توسعه استان قرار گیرند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: یکی از اقدامات بزرگ دولت در بخش معادن، ساماندهی معادن راکد و شفافیت در زمینه واگذاری معادن است که در این خصوص معادنی که بلوکه می‌شوند، در اختیار اداره کل قرار می‌گیرند و از طریق مزایده و فراخوان در اختیار بهره‌برداران قرار می‌گیرد و در آن هیچ دخل و تصرف انسانی انجام نمی‌شود.

تشنه‌دل با اشاره به آخرین وضع صنعت استان سمنان افزود: در سال گذشته در بخش رونق تولید و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، استان سمنان رتبه نخست کشوری را داشت که اگر چنین گفتمان و فضایی در استان انجام گرفته، در سایه یک کار جمعی و با تلاش همه دستگاه‌های ذی‌ربط صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم پیگیر شفافیت در نظام توزیع کالا است و با راه‌اندازی سامانه جامع تجارت و با مشخص شدن مبادلات، قیمت‌ها، میزان و موجودی کالاها، شفافیت در اقتصاد ایجاد می‌شود و با اطمینان می‌توان بازار را کنترل کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول