اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پلمب ۵ انبار احتکار هزاران قلم کالای اساسی در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از بازرسی صدها فروشگاه و انبار عرضه مواد غذایی و کشف هزاران قلم کالای احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: پنج انبار احتکار کالا پلمب و ۸۷ پرونده احتکار و گران‌فروشی تشکیل شد.

پلمب ۵ انبار احتکار هزاران قلم کالای اساسی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از بازرسی صدها فروشگاه و انبار عرضه مواد غذایی و کشف هزاران قلم کالای احتکار شده در شاهرود خبر داد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هزاران قلم کالای احتکارشده توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی و گشت‌های ویژه نظارت بر بازار شاهرود کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: در این طرح اقلامی شامل ۶۶ کیسه شکر، هفت حلب ۱۷ کیلویی روغن خوراکی، یک‌هزار و ۲۵۸ حلب چهار و پنج کیلویی روغن نیمه جامد، ۱۳۰ قوطی روغن یک کیلویی، ۸۴۶ بطری روغن مایع یک‌هزار و ۶۰ بسته ماکارونی کشف شد و در اختیار عاملان فروش و عرضه قرار گرفت.

کریمی تصریح کرد: در این راستا، پنج انبار احتکار کالا پلمب و ۸۷ پرونده احتکار و گران‌فروشی در شهرستان شاهرود تشکیل شد.

وی همچنین از کشف پنج تن روغن خوراکی قاچاق در محور تهران- مشهد خبر داد و یادآور شد: این میزان روغن از یک دستگاه کامیون توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شاهرود کشف شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول