اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پذیرش شرکت‌های فعال حوزه آی.سی.تی در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از فراخوان پذیرش شرکت‌های فعال در حوزه آی.سی.تی با اعطای اعتبار تحقیقاتی در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خبر داد.

پذیرش شرکت‌های فعال حوزه آی.سی.تی در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، علی حقیقی‌اصل رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با همکاری پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به‌منظور حمایت از توسعه کسب و کارهای دانش‌محور و رشد و توسعه شرکت‌های نوپا، شرکت‌های فعال در حوزه آی.سی.تی  با اعطای اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول تا سقف چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پذیرش می‌کند.

وی افزود: این گرنت رشد (پژوهانه) با هدف حمایت از ایده‌های تبدیل به محصول شده و آماده برای ورود به بازار در اختیار شرکت‌های فناور قرار می‌گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بیان کرد: شرایط، ضوابط و دستورالعمل پرداخت این اعتبار در شبکه تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات) درج شده و واجدان شرایط و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس‌های https://sustap.semnan.ac.ir/ictparkhttp و ://ict-park.ir/fa/page/۱۳۵ برای ثبت‌نام اقدام کنند و برای اطلاع بیشتر با شماره ۰۲۳۳۳۶۰۵۰۴۴ تماس بگیرند.

حقیقی‌اصل ادامه داد: اعطای اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول، استقرار در پارک، بهره‌گیری از خدمات تخصصی و تجاری‌سازی و امتیازات قانونی در راستای تولید محصول فناورانه جدید یا ارتقای محصول موجود در بخش‌های مختلف IT و ICT ازجمله نتایج شرکت در این فراخوان است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ملی حمایت از ایده‌های نو و شرکت‌های فناور تاکنون در دو استان سمنان و زنجان در حال اجرا است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول