اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در دامغان/ باند حرفه‌ای قاچاق متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در یک عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی، یک‌هزار و ۲۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: هر ۶ عضو باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در درگیری مسلحانه دستگیر شدند.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در دامغان/ باند حرفه‌ای قاچاق متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری از سوی پلیس خراسان جنوبی مبنی بر اینکه کاروان مسلح کویری قصد تحویل محموله‌ای را در کویر پهناور استان سمنان به دیگر گروه‌ها دارد، بی‌درنگ پیگیری موضوع در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم و تحقیقات و بررسی‌های گسترده و شبانه‌روزی اطلاعاتی، یک باب منزل محل تجمع قاچاقچیان و چندین دستگاه خودرو مربوط به اعضای این باند در شهرستان دامغان شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اعزام چند تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های دامغان و شاهرود به منطقه تحویل محموله، از اجرای منسجم و ضربتی عملیات دستگیری سوداگران مرگ خبر داد.

میراحمدی افزود: در این عملیات در محور کویری معلمان به دامغان که با تیراندازی مأموران انتظامی همراه بود، هر چهار دستگاه خودروی متعلق به اعضای این باند توقیف و ۶ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر دستگیر شدند.

وی از کشف یک‌هزار و ۲۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۷۴۲ کیلوگرم تریاک، ۲۵۰ کیلوگرم شیشه و ۲۳۴ کیلوگرم هروئین خبر داد و تأکید کرد: انسجام درون‌سازمانی پلیس برای مقابله قاطع با قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در نقطه اوج قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: اشراف بسیار مطلوب مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، سمنان را به منطقه‌ای ناامن برای سوداگران مرگ مبدل ساخته است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که هیچ حرکتی از سوی باندهای حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، بدون پاسخ نمی‌ماند.

انتهای پیام/2568/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول