اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واگذاری منطقه گردشگری ابر شاهرود و چشمه‌علی دامغان به سرمایه‌گذاران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از واگذاری منطقه نمونه گردشگری ابر شاهرود و چشمه‌علی دامغان به سرمایه‌گذاران واجد شرایط خبر داد.

واگذاری منطقه گردشگری ابر شاهرود و چشمه‌علی دامغان به سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در آئین گرامیداشت هفته گردشگری در استان سمنان از حمایت‌های استاندار سمنان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قدردانی کرد.

وی با اشاره به سخنان معاون گردشگری کشور که خدمات مطلوب ستاد اجرایی سفر استان سمنان در ایام تابستان نیز ادامه داشته باشد، گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران در ایام تابستان نیز ادامه داشت و با ریاست استاندار سمنان و توسط کمیته‌های ستاد خدمات سفر خدمات شایسته‌ای ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان، گفت: این پروژه تأثیر بسیار خوبی بر گردشگری استان دارد.

کرم‌زاده از واگذاری منطقه نمونه گردشگری ابر شاهرود و چشمه‌علی دامغان به سرمایه‌گذاران واجد شرایط خبر داد و افزود: اجرای پروژه آبگرم، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در گرمسار و استفاده از ظرفیت نمک‌درمانی و ... در دست پیگیری و اقدام است.

همچنین در این آئین از فعالان گردشگری و خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران و زائران استان سمنان قدردانی شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول