اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اغتشاشات اخیر کشور مانند حوادث سوریه بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مدل ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر کشور، مانند حوادث رخ‌داده در سوریه بوده است و دشمنان تلاش دارند تا از این روش میان مردم و مسؤولان تفرقه ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اغتشاشات اخیر کشور مانند حوادث سوریه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه فرماندار مهدی‌شهر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: امروز همه ما نیاز به توصیه و سفارش داریم و هیچ‌کسی مبرا از این مورد نیست.

وی اضافه کرد: دشمنان جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و لازم است تا هوشیارانه و آگاهانه در حفظ ارزش‌های نظام تلاش کنیم.‌

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مدل ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر کشور، مانند حوادث رخ‌داده در سوریه بوده است و دشمنان تلاش دارند تا از این روش میان مردم و مسؤولان تفرقه ایجاد کنند.

گلرو بیان کرد: با تلاش مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان، تقریباً ۲۹ درصد افزایش حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری و همچنین افزایش حقوق کارمندان و کارگران را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه استاندار سمنان همواره در میدان است و برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند، گفت: نبود مدیریت مطلوب و نداشتن توجه مناسب در گذشته به صنایع شهرستان مهدی‌شهر، موجب از بین رفتن این بخش در این شهرستان شده است.‌

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی و لزوم اجرای درست این قانون، متأسفانه در برخی موارد، خصوصی‌سازی بلای جان ما شده است.‌

گلرو با بیان اینکه شهرستان مهدی‌شهر در حوزه‌های مختلف، مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: باید کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب این شهرستان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه شهرستان مهدی‌شهر ترکیب فرهنگی و قومی بسیار زیبایی دارد، خاطرنشان کرد: فرماندار عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان است؛، پس باید مراقب باشد که کار را برای رضای خدا و رضایت حداکثری مردم انجام دهد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول