اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

12 طرح برق‌رسانی شاهرود افتتاح شد

12 طرح عمرانی در حوزه برق‌رسانی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان شاهرود افتتاح شد.

12 طرح برق‌رسانی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سه‌شنبه‌شب در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با حضور ائمه جمعه بسطام، بیارجمند و مجن، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و جمعی از مسؤولان، 12 طرح عمرانی برق‌رسانی این شهرستان با 160 میلیارد و 370 میلیون ریال سرمایه‌گذاری افتتاح شد.

طرح احداث 23 و 305 متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در روستاهای یونس‌آباد، جعفرآباد، حسین‌آباد ساغری، صالح‌آباد و باغستان بیارجمند با 46 میلیارد و 149 میلیون ریال و طرح توسعه شبکه فشار ضعیف متوسط زمینی و یک دستگاه پست زمینی پدمانتد در خیابان تهران با هزینه یک میلیارد و 300 میلیون ریال بهره‌برداری شد.

طرح احداث یک هزار و 100 متر شبکه فشار متوسط و یک دستگاه پست هوایی توزیع برق در روستای قلعه‌حاجی با 6 میلیارد و 678 میلیون ریال، طرح توسعه یک هزار و 10 متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار برای روشنایی معابر بلوار ورودی روستای مغان با اعتبار سه میلیارد و 413 میلیون ریال و طرح احداث 6 هزار و 18 متر شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تأمین برق متقاضیان جدید با 33 میلیارد و 429 میلیون ریال از طرح‌های افتتاح‌شده هستند.

طرح نصب یک دستگاه پست هوایی عمومی و توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در خیابان‌های هوانیروز، ساحلی شمالی و ظفر شاهرود و روستای اردیان این شهرستان با مبلغ 11 میلیارد و 674 میلیون ریال و طرح احداث 965 متر شبکه فشار ضعیف هوایی جهت روشنایی معابر حدفاصل میدان لاله تا باغ ایرانی با اعتبار دو میلیارد و 815 میلیون ریال نیز بهره‌برداری شد.

طرح توسعه هشت هزار و 16 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی و نصب یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت 25 کیلوولت آمپر برای تأمین برق روستای کلاغ زیلی بخش بیارجمند با مبلغ 17 میلیارد ریال و طرح احداث هزار متر شبکه فشار ضعیف جهت رینگ فیدر محرم در جاده دهملا مجن با مبلغ سه میلیارد و 200 میلیون ریال نیز عملیاتی شد.

طرح اصلاح چهار هزار و 70 متر شبکه فشار ضعیف جهت رفع افت ولتاژ چاه‌های شرب این شهرستان با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال، طرح بهسازی پنج هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و پست هوایی عمومی روستاهای چهارباغ و ده‌خیر با هزینه 13 میلیارد و 617 میلیون ریال و طرح بهینه‌سازی هشت هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف با تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در خیابان‌های شهید چوپان، مهدیه، شهدا، فرهنگ و روستاهای نمدمال و شاهکوه با اعتبار 15 میلیارد و 595 میلیون ریال بهره‌برداری شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول