اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اشتغال‌زایی 4900 نفری صنایع در استان سمنان/ 1074 مجوز صنعتی صادر شد

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طی یک سال گذشته، زمینه اشتغال بیش از 4 هزار و 900 نفر در بخش صنعت این استان فراهم و یک‌هزار و 74 مجوز صنعتی صادر شد.

اشتغال‌زایی 4900 نفری صنایع در استان سمنان/ 1074 مجوز صنعتی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا قدس، معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی یک سال گذشته، 221 واحد صنعتی استان سمنان با سرمایه‌گذاری حدود 44 هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کردند و مشغول به فعالیت شدند که زمینه اشتغال حدود چهار هزار و 900 نفر را در استان فراهم آوردند.

وی تصریح کرد: از بهمن‌ماه سال گذشته تا بهمن‌ماه سال جاری برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 125 هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود 17 هزار نفر در استان سمنان پیش‌بینی شده است.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در یک سال گذشته، یک‌هزار و 74 مجوز صنعتی در این استان صادر شده است، گفت، 221 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و 853 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

قدس با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان خاطرنشان کرد: طی پایش صورت‌گرفته از واحدهای تولیدی این استان، تاکنون یک‌هزار و 947 واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه‌گذاری حدود 144 هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از 58 هزار نفر در استان شده‌اند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول