اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نام ۳ سمنانی در جمع پژوهشگران پراستناد جهان اسلام

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از قرار گرفتن نام سه پژوهشگر این دانشگاه در جمع پژوهشگران پر استناد علوم انسانی، علوم اجتماعی و هنر خبر داد.

نام ۳ سمنانی در جمع پژوهشگران پراستناد جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین احسانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از معرفی پژوهشگران پراستناد علوم انسانی، علوم اجتماعی و هنر از سوی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) خبر داد.

وی گفت: محمود نجفی، دانشیار دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان در حوزه موضوعی روان‌شناسی با تعداد کل 311 عنوان استناد، اسماعیل ابونوری، استاد پیشکسوت دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری این دانشگاه در حوزه موضوعی علوم اقتصادی با 174 عنوان استناد و حسین فارسی‌زاده، دانش‌آموخته دانشگاه سمنان در حوزه موضوعی کسب و کار، مدیریت و حسابداری با 137 عنوان استناد، سه پژوهشگر پراستناد معرفی‌شده از سوی (ISC) هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان بیان کرد: معیار انتخاب پژوهشگران در این فهرست، تعداد استنادهای صورت‌گرفته به تولیدات علمی آنها است.

مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، به‌طور سالانه با اتکا به منابع اطلاعاتی و پایگاه‌های داده خود اقدام به شناسایی پژوهشگران پراستناد علوم انسانی، علوم اجتماعی و هنر می‌کند که در این گزارش، پژوهشگران پر استناد در بازه زمانی 10 ساله (1390 تا 1399) بررسی و معرفی ‌شده‌اند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول