اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مبارزه انتخاباتی می‌تواند مرزهای اخلاق را در نوردد

فرماندار دلگان گفت: تغییر مفهوم رقابت‌ انتخاباتی به مبارزه انتخاباتی، می‎تواند مرزهای اخلاق را در نوردد.

مبارزه انتخاباتی می‌تواند مرزهای اخلاق را در نوردد

مجتبی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: انتخابات سالم تنها محدود و منحصر به فرآیند اجرایی و قانونی انتخابات و رعایت موارد قانونی نیست بلکه رفتار و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها را نیز دربرمی‌گیرد و چه بسا نامزدها وظیفه مهم‌تری در حاکم ساختن یک فضای سالم و به عبارت والاتر، اخلاقی را در انتخابات دارند.

فرماندار دلگان افزود: فضای سالم و رقابتی انتخابات می تواند زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر فراهم نماید و موجب می شود مردم با فراغ خاطر، با دیدگاه درست و با عقلانیت نامزد انتخاباتی مورد نظر خود را روانه مجلس کنند تا پیگیر مطالبات و خواسته های آنان در سطح ملی باشد که این رقابت سالم نیازمند فضایی بدور از بداخلاقی، تحقیر، توهین و تخریب است.

وی ادامه داد: در چنین فضایی نامزدهای انتخاباتی به تناسب برنامه هایی که ارائه می دهند و با تشریح سوابق و عملکرد خود پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند تا مردم نیز با شناخت و آگاهی لازم از روی برنامه ها و عملکرد نامزدها سرنوشت چهار ساله شهر خود را رقم بزنند.

شجاعی بیان کرد: در این شهرستان نیز مانند سایر نقاط استان و کشور تبلیغات کاندیدها توسط طرفدارانشان در حال انجام است، امیدواریم با حضور گسترده مردم در انتخابات افراد شایسته‌ و دغدغه‌مند راهی بهارستان شوند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول