بخشی از راه آهن زاهدان - خاش اسفندماه امسال مورد بهرهبرداری قرار میگیرد
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: قطعه راه آهن زاهدان- خاش اسفند ماه امسال مورد بهرهبرداری قرار میگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه وبودجه به همراه دکتر محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، استاندار و هیات همراه ظهر امروز از قطعه 7راه آهن زاهدان -خاش بازدید کردند. نوبخت در این بازدید اظهار کرد: قطعه راه آهن زاهدان- خاش اسفند ماه امسال مورد بهرهبرداری قرار میگیرد. وی ادامه داد: هیچ مشکلی برای تامین هزینه ساخت راه اهن نداریم و تا خردادماه سال آینده نیز تمامی 720کیلومتر مسیر ریلی از چابهار تا زاهدان آماده بهره برداری می شود. انتهای پیام/3139/خ
11:49 - 6 خرداد 1399