اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انجام بیش از ۱ و ۵۰۰ بازرسی از اصناف خاش

مدیر اداره صمت خاش گفت: در چهار ماهه امسال ۹۹ تا کنون تعداد ۱ هزار ۵۲۶ بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان خاش انجام شد.

انجام بیش از ۱ و ۵۰۰ بازرسی از اصناف خاش

مهدی اسماعیلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار کرد: در چهار ماهه سال ۹۹ تا کنون تعداد ۱ هزار ۵۲۶ بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان خاش انجام شد.

وی افزود: طی این بازرسی ها تعداد ۱۰۹ فقره پرونده تشکیل و جهت رسیدگی و پیگیری های قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال گردید.

 مدیر اداره صمت خاش ارزش ریالی پرونده های ایجاد شده‌ برای متخلفان را مجموعا ۲۲ میلیارد و ۹۷۶ میلیون و ۱۶۹ هزار ریال اعلام کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در چهارماه گذشته ۱۲۰ گزارش از طریق سامانه ستاد خبری به ثبت رسیده است گفت: از این تعداد گزارش ثبت شده ۷۸ مورد منجر به ثبت و رسیدگی به تخلفات شده است.


وی با بیان اینکه سامانه جامع ثبت و رسیدگی به شکایات همچون گذشته آماده دریافت گزارشات و رسیدگی به تخلفات اصناف است گفت: شهروندان در صورت مواجهه با تخلفاتی از قبیل گرانفروشی ، کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه ، تقلب ،عدم درج قیمت ،عدم ارائه فاکتور خرید و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی موارد را از طریق سامانه ستاد خبری به شماره تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول