ایجاد ۲ هزار و ۳۵۰ نفر اشتغال با احداث کارخانه سیمان تیس

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه سیمان تیس می تواند برای حداقل ۳۵۰ نفر به طور مستقیم و برای بیش از دو هزار نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی به همراه داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ماندانا زنگنه در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات کارخانه سیمان تیس که با حضور مدیران برخی از دستگاه های اجرایی و مسئولین کارخانه سیمان تیس در سالن جلسات این معاونت برگزار شد اظهار کرد: کارخانه سیمان تیس را می توان یکی از بزرگترین طرح های اقتصادی در جنوب استان برشمرد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد تومان در حال احداث است و تاکنون ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در صورت شروع فعالیت می تواند برای حداقل ۳۵۰ نفر به طور مستقیم و برای بیش از دو هزار نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی به همراه داشته باشد. وی بیان کرد: در مسیر آغاز فعالیت این واحد تولیدی برخی مسائل در بخش هایی از قبیل آب، برق و سوخت مورد نیاز واحد وجود داشت که با توجه به میزان اشتغال زایی که این واحد می تواند داشته باشد برای رفع این مسائل پس از بررسی راهکارهای مناسب تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ شد. انتهای پیام/3139
زاهدان
زاهدان
19:01 - 29 شهریور 1399

1 بازنشر
10 بازدید



1 پاسخ