اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگاه‌های اجرایی سیستان‌ و بلوچستان تعطیل نیستند

استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: براساس تاکید رییس جمهوری در ستاد ملی کرونا، هیچ دستگاهی در هفته جاری تعطیل نیست و فعالیت دستگاه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در این استان انجام می‌شود.

دستگاه‌های اجرایی سیستان‌ و بلوچستان تعطیل نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس اززاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی اظهار کرد: فعالیت دستگاه‌ها باید با حداقل نیروی ممکن ادامه پیدا کند و از مردم نیز انتظار داریم به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا در صورت ممکن در این هفته به ادارات کم‌تر مراجعه کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های دولتی در شهرهای دارای وضعیت قرمز با حداکثر یک سوم نیرو و در شهرهای نارنجی با حضور ۵۰ درصد کارکنان و شهرهای دارای وضعیت زرد با دو سوم کارکنان، در این هفته فعال خواهند بود و چگونگی فعالیت آن‌ها در هفته آینده براساس تصمیم ستاد ملی کرونا است. 

 استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه ۳۱درصد از قربانیان کرونا مربوط به گروه افراد خانه‌دار است؛ خاطرنشان کرد: دورهمی‌های خانوادگی بالاترین علت ابتلای افراد به بیماری کروناست و افراد خانه‌دار نیز به همین دلیل به این ویروس مبتلا شده که متاسفانه تعداد قابل توجهی نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی از شهروندان سیستان‌وبلوچستان خواست از حضور در اماکن پرجمعیت، مراسم جشن و عزا و مسافرت خودداری کنند.

موهبتی تصریح کرد: نظارت بر اجرای طرح ممنوعیت تردد افراد در ساعات اعلام شده و همچنین ممانعت از خروج خودروهای بومی از شهرها و پیشگیری از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به شهرها باید به صورت جدی مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول