اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف قریب به 400 هزار قلم دارو و کالای قاچاق غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف قریب به 400 هزار قلم دارو و کالای قاچاق غیر مجاز طی عملیاتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

کشف قریب به 400 هزار قلم دارو و کالای قاچاق غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان وبلوچستان در راستای طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز طی عملیاتی موفق به توقیف 4 دستگاه خودروی سنگین در یکی از محورهای مواصلاتی به شهر " زهدان" شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از 4 دستگاه خودروی متوقف شده، تعداد 950جفت کفش مستعمل، 393 هزار و 300  قلم انواع دارو وتعداد 14راس گوسفند را به صورت غیر مجاز و قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ارزش 7 میلیارد ریالی کالاهای کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک تصریح کرد: در این رابطه 5 متخلف اقتصادی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: سال 1400 که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها" نام گذاری شده است، پلیس استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از تولید داخلی با هر گونه قاچاق کالا و ارز به طور جد برخورد می کند.

انتهای پیام/3139/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول