اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مرگ کودک 7 ساله بر اثر سقوط در چاه آب

فرمانده انتظامی ایرانشهر از مرگ دختر بچه 7 ساله، بر اثر سقوط به داخل چاه آب کشاورزی در روستای شهردراز آن شهرستان خبر داد.

مرگ کودک 7 ساله بر اثر سقوط در چاه آب

حسن کیخا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر سقوط یک کودک خردسال درون چاه آب کشاورزی حوالی روستای "شهر دراز"، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در برسی های صورت گرفته مشخص شد که دختر بچه ای  7 ساله که به همراه خانواده خود بر سر زمینهای  کشاورزی رفته بود، در حین بازی کنار چاه آب  15متری، به داخل چاه سقوط کرده است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: پس از بیرون آوردن کودک توسط عوامل آتش نشانی و هلال احمر از داخل چاه، مشخص شد که متأسفانه این کودک فوت کرده است.

کیخا با اشاره به تحویل جسد این کودک 7 ساله به پزشک قانونی از شهروندان و  والدین عزیز خواست مراقب فرزندان خود به ویژه در مکان های تفریحی و محیط های باز باشند و از نزدیک شدن آن ها به مکان های خطرساز جلوگیری کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول