اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف 67 تن روغن خوراکی در دشتیاری

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: 67 تن روغن خوراکی قاچاق، در بازرسی از 3 دستگاه تریلی کانتینردار در شهرستان دشتیاری خبر داد.

کشف 67 تن روغن خوراکی در دشتیاری

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان "دشتیاری"، هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "چابهار-جکیگور" به 3 دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از قسمت بار آنها، 67 تن روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد مجور قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنابر اعلام کارشناسان اداره گمرک 16 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این رابطه 3 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه پدیده قاچاق کالا و سرمایه های ملی یک از عوامل اصلی ضربه به اقتصاد کشور است، مبارزه با این پدیده شوم را، از مهمترین برنامه های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/3139/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول