اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از یک تن مواد افیونی کشف شد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های " ایرانشهر " و "خاش" با اشراف اطلاعاتی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان "ایرانشهر و خاش"، این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه سواری پراید در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر بودند، روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات های منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: طی این عملیات و با عکس العمل سریع مأموران 2 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده، محل دپو و مخفیگاه آنان، یک تن و 118کیلو و 885 گرم انواع مواد افیونی شامل، 964 کیلو و 450 گرم تریاک، 129 کیلو و 635 گرم حشیش، 24 کیلو و 800 شیشه کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه عملیات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند ادامه دارد، بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول