اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کارآفرینان حوزه کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت می کنند

صندوق کارآفرینی امید با همکاری جهاد کشاورزی و بنیاد برکت به کارآفرینان حوزه کشاورزی تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌کند.

کارآفرینان حوزه کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت می کنند

غلامعلی صمصامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  یکی ازبرنامه های مهم امسال که در دستور کار صندوق کارآفرینی امید است، پرداخت تسهیلات در حوزه کشاورزی، فرآوری محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی و تولید نهاده های دامی و همچنین تکمیل زنجیره تولید و بخش شیلات است.

صمصامی در خصوص جزییات پرداخت این تسهیلات افزود: اعطای این تسهیلات از محل منابع اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کشور است و بنا بر آن افرادی که در حوزه کشاورزی فعالیت دارند می توانند از آن بهرمند شوند.

وی در خصوص نحوه معرفی و نام نویسی متقاضیان نیز گفت: افراد باید در سامانه cita  جهادکشاورزی  نام نویسی کنند که این سامانه با ارسال پیامک برای مراجعه به شعب صندوق راهنمایی می کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سقف این تسهیلات برای اجرا طرح های سرمایه گذاری کشاورزی تا سقف 40 میلیارد ریال و با کارمزد 10درصد ارائه می شود.

صمصامی ادامه داد: این تسهیلات برای کسانی که به دنبال سرمایه در گردش هستند نیز لحاظ شده است که متقاضیان می توانند تا سقف 5 میلیارد ریال، از آن بهرمند شوند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول