اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف یک تن و 160 کیلو مواد افیونی در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 160 کیلو مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح در شهرستان «سراوان» خبر داد.

کشف یک تن و 160 کیلو مواد افیونی در سراوان

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان «سراوان» به عمق کشور را داشتند، شناسایی و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سراوان» با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با کنترل و رصد مسیر حرکت قاچاقچیان، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا، 4 دستگاه پژو 405 و 2 دستگاه زانتیا، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور «گلشن به  سراوان» بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، شروع به تیراندازی به سمت خودرو های انتظامی کرده و قصد متواری شدن از محل را داشتند.

وی افزود: در این عملیات، جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با آتش پر حجم خود خودروهای قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری 8 سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی،  یک تن و 160کیلو و 600 گرم مواد افیونی را شامل یک تن و 65 کیلو و 280 گرم تریاک و 95 کیلو و 320 گرم حشیش کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، 2 قبضه سلاح کلاش به همراه 67 تیر جنگی از قاچاقچیان کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول