اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

صدور سند سجلی برای ۳ برادر یتیم در شهرستان فنوج

فرماندار فنوج گفت: ۳ نوجوان ساکن یکی از روستاهای محروم بخش کتیچ که از نعمت پدر و مادر محروم هستند صاحب سجل هویتی شدند.

صدور سند سجلی برای ۳ برادر یتیم در شهرستان فنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از فنوج، امروز، ۳ نوجوان ساکن یکی از روستاهای محروم بخش کتیچ که از نعمت پدر و مادر محروم هستند، صاحب سجل هویتی شدند.

فرماندار فنوج در این زمینه اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و همکاری دستگاه‌های مسؤول با اداره ثبت احوال شهرستان علاوه بر این سه نفر از آبان ماه سال ۹۷ تاکنون 60 سند هویتی برای فاقدین شناسنامه صادر شده است.

مشتاق احمد ریگی بیان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون ۲۵ پرونده افراد متقاضی شناسنامه که عمدتا سرپرستان خانوار هستند در حال طی مراحل قانونی است، انتظار می رود با تعیین تکلیف این پرونده ها بالغ بر یکصد سند هویتی صادر شود

وی ادامه داد: علت عمده وجود افراد فاقد شناسنامه در شهرستان کوهستانی و صعب العبور بودن روستاها و همچنین فقر مطلق  خانواده ها است که عمدتا برای پیگیری امور اداری و تشکیل پرونده دچار مشکل هستند.

فرماندار فنوج گفت: در سالهای اخیر بالغ بر ۵۰ غاصب شناسنامه که اتباع بیگانه بودند توسط خانواده ها معرفی و نسبت به ابطال آنها اقدام شده است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول