اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم هوشیاری، وحدت و دشمن شناسی اقوام و مذاهب در جنگ شناختی

امام جمعه سراوان با بیان اینکه اجازه مداخله در امور داخل کشور را به دشمن ندهیم، گفت: باید همه اقوام و مذاهب برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان پای کار باشند و آنان را در رسیدن به توطئه‌ها ناکام بگذاریم.

لزوم هوشیاری، وحدت و دشمن شناسی اقوام و مذاهب در جنگ شناختی

حجت الاسلام مجتبی بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: یکی از مسائلی که در این ایام باید دقت کنیم دشمن شناسی است، امروز هم به همان مجاهدت های دورن دفاع مقدس نیاز داریم.

وی ادامه داد: همان دشمن دوران دفاع مقدس را هم اکنون داریم، همان دشمن اکنون هم در میدان است، باید سنگربندی دشمن را بدانیم و اجازه مداخله در امور داخل کشور ندهیم.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: امروز هم باید برادری و وحدت مجاهدان را برای مقابله با دشمنان داشته باشیم، اکنون هم در حال جنگ شناختی دشمن هستیم، تاکتیک دشمن تغییر کرده با جنگ نرم وارد میدان شده ‌اند، هوشیاری، وحدت و دشمن شناسی را مانند رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه امروز هم لازم است راه و روش شهدا را سرلوحه کار قرار دهیم گفت: باید همه اقوام و مذاهب برای مقابله با جنگ شناختی دشمن پای کار باشند و دشمن را در رسیدن به توطئه‌ها ناکام بگذارند. 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول