اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف محموله سلاح و مهمات جنگی در سیستان و بلوچستان

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)، محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در راستای اغتشاشات و سایر اقدامات امنیتی قبل از ورود به ایران، در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

کشف محموله سلاح و مهمات جنگی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، «مهدی شمس‌آبادی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیرو رصد اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در راستای اغتشاشات و سایر اقدامات امنیتی قبل از ورود به ایران، در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف و ضبط و عوامل آن نیز دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در این عملیات 90 قبضه سلاح و 60 هزار انواع مهمات کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه این سلاح‌ها با قصد ضربه زدن به مردم و ایجاد ناامنی در حال ورود به کشور بود، تصریح کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی تمام تحرکات دشمنان علیه کشور را زیر نظر دارند و قبل از اینکه دشمنان بخواهند اقدامی انجام دهند در تور اطلاعاتی آنها گرفتار خواهند شد.

پایان پیام/ ت 116

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول