اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری قاتل مرد چابهاری در کمتر از 72 ساعت

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام اطلاعاتی پلیس شهرستان چابهار عامل اصلی قتل مسلحانه در کمتر از 72 ساعت دستگیر شد.

دستگیری قاتل مرد

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره قتل به صورت مسلحانه در شهرستان چابهار، بلافاصله اقدامات تامینی پلیس در این راستا آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس این شهرستان در ردزنی های اطلاعاتی و نامحسوس خود ردپای عامل اصلی این واقعه را در سطح یکی از روستاهای این شهرستان پیدا کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به تشکیل تیم ویژه عملیاتی ماموران انتظامی و هماهنگی های لازم قانونی در این راستا گفت: قاتل در کمتر از 72 ساعت پس از ارتکاب جرم، در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان انگیزه قاتل از ارتکاب جرم را  اختلاف مالی عنوان کرد و بیان داشت: فرد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول