اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

ورود دادسرای نظامی سیستان و بلوچستان به حادثه شهرستان فنوج

روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی دو موتورسیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.

ورود دادسرای نظامی سیستان و بلوچستان به  حادثه شهرستان فنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی دو موتور سیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.

در پی این حادثه و به محض اطلاع از این حادثه و وصول گزارش، در دادسرای نظامی ناحیه ایرانشهر پرونده تشکیل و معاون دادستان نظامی سیستان و بلوچستان به محل اعزام و ضمن شروع به انجام تحقیقات میدانی شواهد و ادله استحصال که در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی خواهد شد و نتیجه به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

به گزارش فارس، غروب پنجم اردیبهشت ماه دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو نفر دیگر شد.

با حضور ماموران پلیس در صحنه، عده‌ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت سواران جو را متشنج کردند، تعدادی از خانواده‌‌های مصدومان حادثه تصادف در مقابل کلانتری فنوج تجمع کردند. 

برخی از معترضان سنگ و شیشه به سمت ساختمان کلانتری پرتاب کردند و پلیس برای متفرق کردن این افراد مجبور به تیراندازی هوایی شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول