اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۱۰۰هزار ماسک کشف شده در پاکدشت

قاضی جرائم بهداشتی در پاکدشت از توزیع ۱۰۰ هزار عدد ماسک مکشوفه در بین مردم خبر داد.

توزیع ۱۰۰هزار ماسک کشف شده در پاکدشت

محسن تقی پور  قاضی جرائم بهداشتی در پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره تعیین تکلیف ماسک‌های کشف شده اظهار کرد: ۱۰۰هزار عدد ماسک به صورت رایگان در بین مردم توزیع شد.

وی در ادامه افزود: ۱۰۰ هزار ماسک کشف شده توسط بسیجیان شهرستان پاکدشت باهماهنگی قرارگاه مبارزه با کرونا، طی بلوک‌بندی انجام شده دربین خانواده‌های ضعیف و محروم به صورت رایگان در اختیار قرار داده شد.

قاضی جرائم بهداشتی خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا را پرستاران و پزشکان دانست و عنوان کرد: برای مرتفع کردن گوشه‌ای از مشکلات ۲ بیمارستان پاکدشت ماسک رایگان اهداء شده تا کادر درمان دغدغه‌ای جز رسیدگی به مردم نداشته باشند.

تقی پور رسیدگی به گران‌فروشی و احتکار را در صلاحیت تعزیرات حکومتی اعلام کرد و گفت: زمانی که این موارد منجر به اخلال در توزیع مایحتاج عمومی شده عنوان مجرمانه داشته و از ۳ تا ۲۰ سال حبس دارد.

وی درهمین رابطه بیان داشت: با توجه به شرایط بحرانی بوجود آمده، در برخورد با محتکران و گران‌فروشان حسب دستور رئیس قوه قضائیه هیچ رحمی نداشته و برخورد جدی خواهیم کرد.

قاضی جرائم بهداشتی ضمن توصیه به داروخانه‌ها و فروشندگان اقلام بهداشتی برای ارائه فاکتور رسمی در نظارت‌ها خاطرنشان کرد: دستگاه قضاء درکنار مسؤولان بهداشت برای سلامت روان مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند و شهروندان موراد مشکوک و تخلفات را گزارش کنند.

انتهای پیام/پ/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول