۳۵ واحد صنفی غیرضروری متخلف در ورامین پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در جریان اجرای طرح تعطیلی صنوف غیرضروری در این شهرستان خبر داد.
حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طبق دستورالعمل ستاد ملی مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا و از زمان اجرای سراسری طرح تعطیلی صنوف غیرضروری، این موضوع به واحدهای صنفی شهرستان ورامین نیز ابلاغ شد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت گرفت. وی افزود: این طرح از روز جمعه در سطح شهرستان ورامین عملیاتی شد و گشت‌های نظارت و بازرسی با همکاری اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اماکن و تعزیرات حکومتی به منظور رصد وضعیت بازار و تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف کلید خورد. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین ادامه داد: در این گشت‌های مشترک حدود ۳۵ واحد صنفی متخلف غیرضروری که نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود طی دو روز گذشته اقدام نکرده بودند، پلمب شدند. میرزایی بیان کرد: پلمب واحدهای صنفی در روز جمعه و شنبه به ترتیب ۲۰ و ۱۵ واحد بوده است. وی خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی گسترده‌ای که در سطح شهرستان صورت گرفت میزان تخلفات نسبت به روز گذشته روند کاهشی داشت و این گشت‌ها با نیروهای بیشتر ادامه یافته و برخورد با متخلفان تشدید خواهد شد. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با ابراز امیدواری نسبت به اجرای موفق این طرح با همکاری کسبه و بازاریان، ابراز داشت: گشت‌های مشترک نظارت بر طرح تعطیلی صنوف غیرضروری تا اعلام وضعیت عادی از سوی دولت و عبور از دوران پیک شیوع ویروس کرونا ادامه می‌یابد. انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س
پلمپ
10:10 - 10 فروردین 1399

1 بازنشر
16 بازدید



1 پاسخ