اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۱۱هزار ماشین اصلاح قاچاق در پاکدشت/ ۸۴ فقره سرقت کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف ۱۱ هزار ماشین اصلاح قاچاق در پاکدشت خبر داد و گفت: در طرح مبارزه با سارقان ۶۹ نفر دستگیر و ۸۴ مورد سرقت کشف شد.

کشف ۱۱هزار ماشین اصلاح قاچاق در پاکدشت/ ۸۴ فقره سرقت کشف شد

قباد خنجری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اجرای طرح برخورد با سارقان اظهار کرد: در این طرح که طی مدت یک هفته انجام‌شده سارقان دستگیر و اموال کشف‌شده به مالباختگان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: پس از مشکوک شدن واحد گشتی پلیس به یک دستگاه نیسان و تعقیب آن کارگاه تولید انواع ماشین اصلاح شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ۱۱ هزار انواع ماشین اصلاح قاچاق کشف و ۲نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت ارزش کشفیات را ۱۰میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این کارگاه قطعات ماشین‌های اصلاح از کشور چین وارد و پس از مونتاژ در این کارگاه و انجام بسته‌بندی برای عرضه روانه بازار می‌کردند.

خنجری با اشاره به اجرای طرح برخورد با سارقان در پاکدشت طی هفته گذشته بیان داشت: در این طرح ۶۹ نفر سارق دستگیر، ۸۴ فقره سرقت کشف و همچنین مقدار بسیاری اموال مسروقه نیز کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

وی به کشف ۱۰۰ رأس گوسفند سرقت شده در این طرح اشاره و عنوان کرد: در یکی از روستاهای پاکدشت این احشام سرقت شده که طی اقدامات اطلاعاتی در استان هم‌جوار پیدا و در همین رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت درباره عدم توجه و آگاهی مردم نسبت به اموال خود تصریح کرد: این مهم امکان ارتکاب جرم به سارقان را داده و معمولاً سارقان سوژه‌های خود را از بین افرادی که کمترین مؤلفه‌های حفاظتی را رعایت کرده انتخاب می‌کنند.

خنجری در همین رابطه بیان داشت: مردم نکات امنیتی بری اموال خود را مورد اهمیت قرار دهند چرا که بیشترین سرقت‌هایی که صورت گرفته به سبب سهل‌انگاری مردم در حفظ و توجه به خودروهای خود بوده که می‌توان در هنگام خرید خودرو را خاموش و از قفل پدال استفاده کرد.

وی در هشداری جدی به متخلفان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای ایجاد امنیت مردم با متخلفان و مجرمان با جدیت برخورد داشته و به آن‌ها توصیه می‌کنیم از اقدامات غیرقانونی خود برگشته و به روال عادی زندگی خود برگردند.

انتهای پیام/پ/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول