اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ساخت‌وساز غیرمجاز در پاکدشت۳مصدوم برجای گذاشت

مسؤول جلوگیری از تخلفات ساختمانی پاکدشت از مصدومیت ۳ نفر در پی جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز خبر داد و گفت: اینگونه املاک مال و جان شهروندان را تهدید می‌کند.

ساخت‌وساز غیرمجاز در پاکدشت۳مصدوم برجای گذاشت

حسین پازوکی مسؤول جلوگیری از تخلفات ساختمانی پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره نحوه وقوع حادثه اظهار کرد: به علت عدم استحکام بنا و عدم رعایت نکات فنی ۳نفر از پرسنل شهرداری مصدوم شدند.

وی در ادامه افزود: ظهر امروز در پی دستور مقام محترم قضایی مبنی بر جلوگیری از ساخت یک ملک غیرمجاز ۳ نفر از پرسنل شهرداری در حین عملیات زیر آوار قرار گرفتند.

مسؤول جلوگیری از تخلفات ساختمانی با اشاره به عدم استحکام بنا عنوان کرد: با توجه به ساخت‌وساز غیرمجاز و نبود نظارت کافی بر این گونه املاک خطرات جانی و مالی شهروندان را تهدید می‌کند.

پازوکی در همین رابطه بیان داشت: متأسفانه برخی سودجویان بخاطر کسب سود بیشتر نکات ایمنی را نادیده گرفته و شهروندان نیز بدون درنظر گرفتن امنیت جان خود و خانواده اقدام به خرید املاک غیرمجاز می‌کنند.

وی با اعلام هشدار به متخلفان ساختمانی خاطرنشان کرد: با همکاری خوب دادستان شهرستان طی ۳ روز گذشته بیش از ۴۰۰ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح پاکدشت جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته گذشته نیز در حین عملیات تخریب طبقات یک ساختمان غیرمجاز در پاکدشت و ریزش سقف ۴نفر از پرسنل شهرداری پاکدشت دچار حادثه شدند.

انتهای پیام/پ/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول