اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فیروزکوه در تحقق شعار سال پیشتاز است/ مدیران برای تحقق «جهش تولید» تلاش کنند

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه فیروزکوه یکی از شهرستان‌های پیشتاز در تحقق شعار سال است، گفت: مدیران با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در جهت تحقق شعار سال قدم بردارند.

فیروزکوه در تحقق شعار سال پیشتاز است/ مدیران برای تحقق «جهش تولید» تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، مهدی یوسفی‌جمارانی فرماندار فیروزکوه بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، تلاش همه مدیران باید در جهت تحقق رونق تولید و تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری بخصوص سرمایه‌گذاران داخلی باشد.

وی تصریح کرد: امروز باید با نگاه ملی و فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی در قالب نظام اسلامی به دنبال بهبود شرایط معیشتی مردم و رونق اقتصادی باشیم تا دشمنان و تروریسم‌های اقتصادی نتوانند تأثیری در زیستن، رفاه و وضعیت اجتماعی جامعه داشته باشند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با تعامل، هماهنگی و وحدت مدیران و مسؤولان شهرستان فیروزکوه در سال  ۹۸ و با اقدامات انجام گرفته، نقطه عطفی را در تحقق رونق تولید شاهد بودیم و در عمل ثابت شد که با هدف‌گذاری می‌توان به خوبی فعل خواستن را صرف کرد.

یوسفی‌جمارانی ادامه داد: بی‌تردید در سال جاری نیز با توجه به ظرفیت‌های مناسب شهرستان  فیروزکوه در حوزه‌های مختلف تحقق جهش تولید امکان‌پذیر بوده و فیروزکوه یکی از شهرستان‌های پیشتاز در تحقق شعار سال است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های شهرستان فیروزکوه باید نسبت به پاسخگویی استعلام‌ها در حوزه‌های مختلف خدماتی و زیرساختی به خصوص در راستای جهش تولید با دقت و سرعت بیشتری عمل و از طولانی کردن زمان استعلام پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه، رفع مشکلات مردم را  اقدام انقلابی دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی در راستای جهش تولید از قطع ارائه خدمات بدون هماهنگی با فرمانداری پرهیز کنند. 

یوسفی‌جمارانی اضافه کرد: گشت مشترک بازرسی از صنوف در شهر باید با جدیت ادامه پیدا کند و با تقویت تیم‌های نظارتی با شناسایی واحدهای متخلف از سوءجریان‌های اقتصادی و تخلف‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول