اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گزارش فارس نتیجه داد/ دعوت به همکاری ورزش شهرداری از امیررضا قمی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از پیگیری مراحل جذب امیررضا قمی قهرمان اسبق جودو در سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد.

گزارش فارس نتیجه داد/ دعوت به همکاری ورزش شهرداری از امیررضا قمی

خبرگزاری فارس از تهران: بعد از انتشار گزارش ویدئویی از استاد امیررضا قمی مربی سابق تیم ملی جودو در المپیک سیدنی با عنوان (از مربیگری در المپیک‌ سیدنی تا مسافرکشی مقابل مترو) که سابقه حضور در المپیک آتلانتا را نیز به عنوان اولین المپیکی‌های ورزش رزمی ایران در کارنامه دارد و در این سال‌های اخیر به دلیل بی‌توجهی‌ها مشغول به مسافرکشی در مقابل ایستگاه مترو شهرری است، پیرو خبری از سوی روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، پیگیری‌های جذب و اشتغال این مربی به گوش می‌رسد که در گفت‌وگو با مدیرعامل این سازمان جزئیات دقیق این خبر را جویا شدیم.

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص دعوت از استاد قمی و پیشنهاد همکاری با این مجموعه اظهار کرد: بعد از گزارش فارس از آقای قمی به عنوان یک قهرمان ملی و کسی که سال‌ها در زمینه مربیگری جودو فعالیت‌های درخشانی را داشته و شاگردان ملی پوش فراوانی تحویل جامعه جودو و تیم ملی داده از وی دعوت کردیم و طی جلسه‌ای از این قهرمان ارزنده درخواست همکاری کردیم.

وی ادامه داد: از این مربی پیشکسوت جودو خواستیم تا در باشگاه‌های ورزشی ما که برای ورزش شهروندی طراحی شده و کودکان، نوجوانان و جوانان ما برای ورزش جودو مراجعه می‌کنند از تجربیات ارزشمند این قهرمان در زمینه استعدادیابی و پرورش آن‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر پیگیر مراحل جذب قهرمان اسبق جودو در سازمان ورزش شهرداری تهران هستیم، افزود: با توجه به اینکه رسالت سازمان ورزش شهرداری تهران، ورزش شهروندی و همگانی بوده و اولویت مهم آن ورزش محلات است، مطمئناً استعدادهای نابی در محله‌های مختلف تهران هم‌چون علیرضا دبیر و دیگر ورزشکاران که از دل محله‌ها به المپیک راه یافتند و قهرمان شدند وجود دارند و در رابطه با ورزش جودو نیز بنا بر آن شده است که برای کشف و جذب این استعدادها از استاد قمی با همکاری فدراسیون جودو استفاده شود.

محسنی یادآور شد: استاد قمی در راستای تخصص ورزشی خود و مربیگری ورزش جودو و اداره سالن ورزشی مختص جودو ترجیحاً در جنوب تهران و نزدیک به محل سکونت خود به فعالیت خواهند پرداخت و در حال حاضر پیگیری مراحل جذب در دستور کار قرار دارد.

وی در رابطه با نحوه جذب و نوع استخدام این قهرمان توضیح داد: جذب و استخدام در ۴ سال گذشته در شهرداری تهران ممنوع بوده اما برای جذب استعدادهایی مثل آقای قمی از روش‌هایی استفاده می شود که پیمانکار بخش خصوصی در حوزه منابع انسانی به ما کمک می‌کند و از روز اول خدمات بیمه و حقوق شامل حال این قهرمان نامی خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول